Avui destaquem:

el proper 3.12.12 estrenem nova web i logo a www.radiolescala.cat

CIRERER DE CLAUSTRE de Joan Mª Guasch




Cirerer petit,
Cirerer florit que fas arracades
Diga’m:
Quina mà te les ve a cercar quan les tens granades?
Diga’m sense por qui et cull la dolçor d’aquesta florida?
El què ara és tant blanc després serà sang que allarga la vida.

Potser els escolans
se n’omplen les mans
botant d’alegria.
O algún pinçà vell
se’n guarda per ell
un gra cada dia.

Cirerer petit,
cirerer florit
que fas arracades
Diga’m: quina mà
te les ve a cercar
quan les tens granades?

Sóc dins d’una presó
però m’agrada tanta reixa
Visc del cant del brollador
i escoltant-lo em sento crèixer.

Quan arriba el mes d’abril
ni les oques són tant blanques
Sóc un cirerer tranquil
sense frissament de branques

Floreixo en la soletat
d’aquest jardí plé de molsa
Mai ningú m’ha trontollat
per collir ma fruita dolça.

Ella em cau sense dolor,
com qui perd les arracades
Però al bon temps torna l’amor
i em diu: “té, les he trobades”

Facebook de Ràdio L'Escala